zaterdag 11 februari 2012

Op zondag 12 februari GEEN Bannetocht!



LET OP!

De bannetocht is voor zondag 12 februari AGFGELAST door de 
slechte omstandigheden van het ijs.


Bericht van de IJsclub:

De bannetocht morgen 12-2 niet door. Dat is jammer maar het is niet anders. bij alle 4 organiserende verenigingen moet het veilig zijn en anders lassen we het af. Ook de weersvooruitzichten voor morgen zijn niet optimaal.
We hebben echter 2 fastastisch mooie schaatsdagen met de bannetocht kunnen organiseren mede dankzij de hulp en samenwerking met en van  vele vrijwilligers en bedrijven. Daarom wil ik iedereen die de organisatie wat ijsclub Spijkerboor betreft heeft mogelijk gemaakt heel erg hartelijk bedanken. Met elkaar hebben we Spijkerboor toch maar weer eens goed op de kaart gezet. Met opzet noem ik geen namen want dan heb ik kans er een te vergeten en dan zou ik die tekort doen.

P.s. Wil iedereen die nog een hesje van de ijsclub/bannetocht heeft dit bij mij inleveren.

Lieve mensen ik vond het een genot en nogmaals bedankt

Namens ijsclub Spijkerboor.
Dick Beets
voorzitter